Hospitality Hero Bulent vertelt:'Als onze gasten tevreden zijn, ben ik het ook!'
Zodra je bij De Twee Heeren in Maastricht binnenstapt, beland je in een warm bad. Wij genieten ervan om jou als gast in de watten te leggen. Gastvrijheid is voor ons dan ook net zo normaal als douchen, boodschappen doen en slapen. Vandaag vertelt onze “Hospitality Hero” Bulent hoe hij ervoor zorgt dat jij je altijd welkom voelt!
De horeca is me nog nét niet met de paplepel ingegoten. Op mijn 15e rolde ik de horeca in en ik ben nooit meer weggegaan. Naast mijn studie werkte ik als afwasser en zo ben je ineens ruim vijftien jaar verder en een bekend gezicht in De Twee Heeren. De horeca pakte me meteen en ik raakte steeds meer geïnspireerd door het vak. Ik leerde koken en bedienen en al gauw stond ik niet meer met mijn handen in het sop, maar bezorgde ik de gasten een mooie ervaring!
Iedere dag zorg ik ervoor dat onze gasten blij zijn. Dan is het heel belangrijk dat alles klopt. Achter het serveren van dat vers getapte pilsje of de heerlijke Barfood-gerechten zit een hele organisatie. Geen dag is dan ook hetzelfde. Ik ben altijd wel bezig, van reserveringen aannemen en inplannen tot roosters maken en van overleg met de keuken tot het instrueren van het team. Daarnaast heb ik steeds weer ideeën om De Twee Heeren nog beter te maken, waar ik gelukkig ook alle vrijheid in krijg.
Het allerleukste van mijn functie is toch echt om onze gasten in de watten te leggen en te zien dat onze inzet leidt tot happy gasten!
Als een gast tevreden naar huis gaat ben ik ook blij. Happiness & Hospitality vormen de rode draad binnen De Twee Heeren. Als één van ons een tafel bedient, gebeurt dat met volle aandacht. Wij zijn als team een familie en dat gevoel willen we ook overbrengen op onze gasten. Je welkom voelen is als je het mij vraagt het allerbelangrijkste!
We doen er alles aan om het onze gasten naar de zin te maken. Zo hebben we een speciale kaart vol heerlijke glutenvrije gerechten. Daarnaast zijn we goed op de hoogte van verschillende allergieën en houden wij rekening met de wensen van onze gasten. We geven ze daarbij graag een deskundig advies bij het maken van een keuze om toch heerlijk te kunnen eten. Het is mijn taak om ervoor te zorgen dat ons team dit goed uitvoert. Daarom sta ik ze altijd bij op de werkvloer. Goed voor je gasten kunnen zorgen begint met de juiste mindset. Onze gasten worden niet behandeld als klant of koning. We behandelen onze gasten zoals wij zélf behandeld willen worden. Je merkt dat het team hierdoor nét die extra stap zet.
Laat je lekker verrassen door een van onze vele speciaal bieren, geniet van de gezellige sfeer en proef van onze smakelijke menukaart. Weet je niet wat je moet kiezen? Laat het dan aan ons over en geniet van een heerlijke selectie van onze barfood-kaart. Enne… heb je nou echt lekker gegeten en vraag je je af wie dit allemaal heeft staan bereiden? Geef dan een rondje bier aan ons keukenpersoneel. Ze komen dan gezellig even proosten aan tafel! (Wel pas na 20:00 uur want anders kunnen ze niet stoppen met drinken!)